miércoles, 3 de octubre de 2012

No m'agrada marcar-me expectatives de cap assignatura. Si llavors no són cobertes t'endus una bona decepció. M'estim més està oberta a tot el que s'ensenyi i agafar el que crec que pugui ser útil; per aplicar més endavant. tant a nivell personal com a nivell professional.

Respecta el respost a l'enquesta, no em sorpren. Soc d'una fornada que li agrada dedicar més hores a les relacions personals, en viu i en directa; i tenir aficions més dinàmiques. Encara així crec que soc una persona molt activa digitalment parlant, per l'edat i la professió que tinc.

En el symbaloo he afegit certes pàgines que utilitzo sovint; com puguin ser el sofcatalà o el diari de Balears i altres eines, com el Canal d'Història o el Youtube que m'agrada visualitzar-les quan tenc un temps. Tanmateix encara em falta posar-ne més, que poc a poc aniran formant aquest mosaic.

No hay comentarios:

Publicar un comentario